Rebekka Frederiksen støtter OKS

image Rebekka er allerede startet på en forhåbentlig lang og glorværdig landsholdskarriere.
Henrik Kleiner
17. maj 2020 kl. 20:41
Se videohilsen fra OKS pigen der nu spiller i Fortuna Hjørring

Rebekka Frederiksen køber støtte T-shirt og sender videohilsen til alle i OKS.

Rebekka spiller i dag i Fortuna Hjørring på deres bedste hold i Gjensidige Ligaen. Hun har spillet U15, U17 og aktuelt på U19 landsholdet. Ligesom hun indtil videre har deltaget i 4 af Fortuna Hjørrings kampe i Womens Champions League.

Rebekka har spille i OKS trøjen, fra 2008 og til og med U14. På drengeholdet forstås.

Rebekke har altid været i start elleveren på det bedste hold i årgangen, når der skulle spilles om point. Rebekka har vundet Fyens Stiftstidende indestævne 5 gange og blevet stævnets spiller 1 gang med den gyldne OKS årgang fra 2002. Og ja, det var med drengene den super talentfulde spiller var med!

Rebekka har altid været meget vellidt på Østerbæksvej. Hun blev året ungdomspiller i OKS. Kamp trøje nr. 11 var Rebekkas eje og hun er kæmpe fan af Real Madrid og Ronaldo.

Rebekka er altid klar til træning, har en god indstilling til kamp og ville vinde for en hver pris. Rebekka er en knald god vinder, men også en meget dårlig taber.

Rebekka er en fantastisk, frisk og humoristisk pige.

Hun gav også klubben en signeret spille trøje i 90 år fødselsdagsgave lige inden vi blev lukket ned. Den hænger ved sofaen ved siden af pokalskabet.

Vi takker for støtten og glæder os til at følge din videre færden på grønsværen.

Du kan også støtte OKS:

OKS er midtbyens hjemmebane – Vis din støtte til klubben og køb den fede T-shirt – Og du kan hente den i klubben med det samme!

169.- for en – Snup 2 for 300,-

Det er let, bestil på: shorturl.at/koIRX eller hos din trinleder og støt DIN egen årgang

Din trøje ligger klar på OKSon Park og udleveres selvfølgelig under sikre forhold!

Vil du støtte et hold og ha’ DIT firmalogo på trøjen for kun kr. 25,- ekstra (min 15 stk.) så kontakt Philip på: ungdomsudvikler@oks.dk

Der er et BEGRÆNSET antal, så skynd dig