OKS styrker organisationen med drifts- & udviklingsansvarlig

image Formand Klavs Larsen byder velkommen til Henrik Kleiner i hans nye rolle
bestyrelsen
03. december 2020 kl. 16:12
Henrik Kleiner ansættes i ny rolle

OKS er inde i en rivende udvikling og har ambitioner om at gøre det endnu bedre.

De stadig større krav til en moderne fodboldklub som vores gør, at bestyrelsen har besluttet at styrke organisationen og det er derfor med stor glæde at vi kan oplyse, at vi pr. 1. januar 2021 har ansat Henrik Kleiner Petersen i en nyoprettet fuldtidsstilling som drifts- & udviklingsansvarlig.

Stillingen omfatter den administrative drift og daglige ledelse af klubben, herunder ansvar for vores ansatte og frivillige hjælpere samt understøttelse af vores mange medlemmer. Henrik Kleiner bliver desuden en vigtig brik i udførelsen af de strategiske tiltag der ønskes gennemført i de kommende år.

Målet er, at skabe en endnu mere levende klub end vi kender i dag via sociale arrangementer, events og nye tiltag. Et andet fokuspunkt bliver at udvikle vores kommercielle elementer via ovenstående samt en ekstra indsats over for både nuværende og kommende samarbejdspartnere.

Henrik Kleiner er 52 år og kommer fra en stilling som afdelingsleder i Harald Nyborgs webshop. Han har været i OKS hele sit liv som både spiller og leder og var blandt andet frivillig formand for klubben i perioden 2001 – 2011.

I forbindelse med oprettelsen af den nye stilling er to deltidsstillinger nedlagt. Vores kontormedarbejder Tenna Linjendal fratræder og det samme gælder cafeansvarlig Ani Irispalme, som efter eget ønske stoppede med udgangen af oktober. Et område der nu lægges ind under inspektør Martin Rasmussen. OKS takker begge for deres store indsats for OKS.

Formand Klavs Larsen udtaler:

-” OKS fremstår i dag som en moderne klub, men vi vil meget mere. Vi ser et stort potentiale for vores forening, hvis vi fortsætter med at være nyskabende og være first movers. Vi vil sætte endnu mere fokus på at være hele ”midtbyens klub” og ønsker at være samlingspunkt for hele nærområdet. Med oprettelsen af den nye stilling opruster vi det arbejde og vi er sikre på at Henrik Kleiner er den rette mand til jobbet ”.

Henrik Kleiner udtaler:

-” Jeg er stolt, men samtidig også utrolig ydmyg over at tiltræde i stillingen. OKS er min hjerteklub og at få muligheden for at præge fremtidens OKS ser jeg som yderst spændende og udfordrende. Mixet af drift og udvikling tiltaler mig. I samtalerne med klubbens bestyrelse er jeg blevet bekræftet i mit billede af en dygtig og visionær ledelse og jeg ser enormt frem til at påbegynde arbejdet ”.

Således dagens gode nyhed fra Østerbæksvej.