OKS skal have ny inspektør

image Martin Rasmussen.
Henrik Kleiner
10. marts 2020 kl. 07:30
Martin Rasmussen er ansat pr. 1. 4. 2020

OKS er glade ved at have indgået aftale med Martin Rasmussen som ny inspektør

Formand Klavs Larsen udtaler i den forbindelse

-” Vores inspektør gennem de sidste 6 år, Palle Mikkelsen, har valgt at takke af for denne gang og fratræder sin stilling med udgangen af marts måned - Bestyrelsen takker Palle for et rigtig godt samarbejde gennem årene og for en stor og altid loyal indsats.”

Lyder det fra formanden der fortsætter

-” Samtidig byder vi velkommen til Martin Rasmussen i sin nye rolle i klubben. Martin kender vi som en hårdtarbejdende og smilende person gennem sit virke i ungdomsafdelingen og vi er sikre på, at han på bedste vis kan løfte arven efter Palle. Vi håber I vil tage godt imod ham".

Martin Rasmussen 43 år gammel. Han har været selvstændig siden han var 21 år gammel. Det har primært været indenfor tæppe/gulv og gardinbranchen.

Igennem de sidste 6 år er Martin kommet i OKS, først som far til en fodbold dreng og de sidste 4 år som træner. Han stoppede som træner 1. Januar i år. Martin er også med i klubbens ungdomsudvalg.

Martin fortæller om sit nye job

-” OKS er en spændende klub i en fed udvikling, og da jobbet som inspektør blev ledigt var jeg ikke i tvivl om at det ville være noget for mig. Jeg er derfor utrolig glad for at jeg pr. 1. april er klubbens nye inspektør.

Således dagens gode nyhed fra OKS.