OKS inviterer til fejring af 90 år & re-åbningen af OKSon Park

image Besøg www.oks.dk/90 for mere info og billetkøb
19. august 2020 kl. 09:00
I januar fyldte klubben 90 år og siden har vi nærmest været lukket ned. Det vil vi nu råde bod på.

Lørdag den 5.9. er fejre vi klubbens 90-års fødselsdag OG at vi igen kan samles på OKSon Park.

Der vil være gratis adgang hele dagen. Gælder dog ikke festen om aftenen.

Programmet for dagen ser således ud:

Kl. 10.00-13.00
Pigefodboldens Dag. Prøv dig af i OKS pigemiljø
Kl. 12.00
Gratis fødselskage og kaffe
Læskedrik og balloner til børnene og OKS’ nye slagsang afspilles live af Electric Cafe
Kl. 13.00
Danmarksserie: OKS vs Odder
Kl. 15.00
Serie 1: OKS vs Ringe
Kl. 18.00 - Aftenens fødselsdagsfest for alle (kræver tilmelding)
Kl. 24.00 - Festen slutter

Yderligere info omkring dagens program og billet til aftenens fest finder du her.