Har du fået bestilt dit OKS merchandise?

image Så er OKS' lækre merchandise landet. En perfekt, advents- jule eller mandelgave.
08. december 2020 kl. 10:23
Klubbens nye fede merchandise er klar til bestilling & afhentning

SÅ er vi klar med klubbens nye fede merchandise. Enhederne ER leveret og klar til afhentning på OKS.

Skynd dig at bestil DIT hér: shorturl.at/dxDX2 & betal via MobilePay nr. 77569 (husk navn på betaling)

Priser: Kr. 99,- pr. Enhed eller 3 stk. for kr. 259,-
Det er i øvrigt også stadig muligt at handle støtte T-shirten til kr. 169,- eller 2 for kr. 300,-
Varerne kan afhentes på OKS - kontakt evt. Philip på SMS 29876593 - for aftale eller kig forbi i dagstimerne.

Hue, onesize, halsedisse, onesize, halstørklæde, handsker, “teen” eller voksen”

Jule-handel på OKS.dk
Nike-produkter på OKS shoppen, til levering inden jul, skal være OKS i hænde seneste torsdag den 10.12 for at
Sportmaster lover levering, inden juleaften.