Coronavirus lukker dansk fodbold ned

12. marts 2020 kl. 12:25
OKS følger DBU`s anvisninger og er foreløbig lukket i 14 dage

Som følge af Regeringens og sundhedsmyndigheders anbefalinger har DBU meddelt at ALLE fodboldaktiviteter lukkes ned med omgående virkning og indtil 29. marts.

Dette betyder at OKS indstiller ALLE aktiviteter i klubben fra d.d. – Det vil sige INGEN træning, kampe eller mødeaktivitet.

Alle medlemmer, trænere og ledere vil modtage denne besked via e-mail i dag.

Læs DBU udmelding her:

Klubhuset er formelt lukket i perioden, dog vil inspektøren med sine hjælpere være i klubben som vanligt og gøre klar til den foreståede sæson, ligesom kontoret er bemandet i normalt omfang - Cafe’en er lukket i perioden.

Har du brug for at komme i klubhuset, kontaktes inspektøren forinden på tel. 24 83 62 08

/Bestyrelsen