Vind 25000,- til dit hold

19. november 2019 kl. 08:20
Alle 13 - 18 årige kan indstilles

Hvem gør noget særligt for kammeratskabet i vores klub?

Synes du, der er en, der gør en ekstraordinær indsats for kammeratskabet, sammenholdet og kampgejsten i klubben? Så indstil ham eller hende til Kammeratskabsprisen, som uddeles på Fynske Bank Sportslørdag i januar.

Den bedste kandidat får Kammeratskabsprisen og 25.000 kr.

Kandidaten skal være mellem 13 og 18 år, og der følger 25.000 kr. med prisen, som modtageren og dennes hold kan bruge på en fællesrejse eller lignende. Der nomineres syv kandidater til prisen. Alle nominerede modtager hver 3.000 kr.

Sådan gør du

Gå ind på fynskebank.dk/kammeratskabsprisen og indstil din kandidat. Det gør du på dette link https://www.fynskebank.dk/privat/indstilling-til-kammeratskabsprisen/