Ungdomsudvikleren har ordet

image Ungdoms koordinator Philip Frikke-Schmidt
26. marts 2019 kl. 09:47
Status fra Philip Frikke-Schmidt
Der er blevet taget virkelig godt imod mig i klubbens mange afdelinger. Jeg har ikke været hele vejen rundt endnu, men har oplevet et højt niveau både hvad kvalitet og engagement angår.
Der er absolut mange ting hvor vi som klub både skal og kan rykke os til alles bedste, men det arbejde der allerede udføres i hverdagen et virkelig godt.
Fra klubbens side gør vi alt hvad vi kan for at forbedre rammerne/vilkårene for vores mange frivillige trænere- og ledere (mere end 70) ligesom vi knokler for at optimere medlemmernes rammer i klubben. Sportsligt såvel som socialt.
Jeg har i den første periode haft stor fokus på de yngste medlemmer (U6/U7) samt deres forældre, således disse årgange får det bedst mulige udgangspunkt for fremtiden på OKSon Park.
I løbet af den kommende måned vil jeg komme rundt til alle årgangene, følge en træning eller 2 og forhåbentligt være med i en træning dels for at lære spillerne bedre at kende men også for, måske, at kunne inspirerer trænerne en smule.
Vi tilstræber ligeledes at gennemføre forældremøder, på hver enkelt årgang, hvor vi vil fortælle om klubbens erfaringer og tanker, omkring “det fede fodboldmiljø”.
Husk at I altid er velkomne til at kontakte mig på mail eller telefon.
Vi ses på banerne.
Mvh.