Sjov & spas med overnatning på Kragsbjerggård

Philip Frikke-Schmidt / Henrik Kleiner
13. november 2019 kl. 08:45
Invitation til alle piger og drenge i U12, U13 og U14
Et super sjovt og hyggeligt socialt arrangement vender tilbage på OKSon Park.
Sjov og Spas kalder vi det.
Vi har været så heldige at et nyt initiativ har set dagens lys, udenom den sædvanlige gruppe af aktører i klubben, da 2 ildsjæle har tilbudt at genoplive “Sjov og Spas” for årgangene 2006, 2007 og 2008 (U12, U13 og U14) og helt i tråd med vores klubbs vision om “det fede fodboldmiljø” gælder tilbuddet ALLE på alle årgangene og begge køn.
Det er Bamse og Peter Jensen der har sat et fantastisk program sammen for deltagerne i dagene d. 1. & 2. Februar 2020, inkl. overnatning og morgenbuffet på Kragsbjerggaard.
Der vil blive brug for forældre involvering da vi har et program fra kl. 08.30 lørdag til 16.00 søndag, inkl. underholdning og DJ lørdag aften.
Prisen for hele herligheden er kr. 275,- og der er tilmeldingsfrist den 9.12.19.
For at lette vores arbejde, så bedes du melde dig til eller fra. Det skal gøres på email: lipelip@hotmail.com Betaling sker på MobilePay: 60304554
Spørgsmål om arrangementet kan ske på Facebook gruppen: Sjov og Spas på OKS