OKS Tour 2019

23. maj 2019 kl. 10:54
Søndag d. 16. juni på ANARKIST

Det er med glæde og forventning at OKS afholder SPINNING ARRANGEMENT i samarbejde med Anarkist og Albani.

Formålet er, via dedikerede ryttere og deres sponsorer, at indkøre midler til fortsat udvikling og understøttelse af aktiviteter i vores fodboldklub.

Som midtbyens store fodboldklub, er det vores ambition at OKS Tour 2019 vil blive en festlig formiddag for både ryttere og de forhåbentlig mange tilskuere der vil finde vej til Anarkist` flotte lokaler, der ligger i umiddelbar nærhed af Albani bryggerierne.

Program for tilskuere:

10.00 Dørene åbnes
11.00 OKS Tour 2019 skydes i gang
12.00 Løb slutter og kåring af vinder

Formiddagen igennem vil der være gratis rundvisning på Albanis nye mikrobryggeri og mulighed for at smage forskellige spændende bryg.

Du kan også vælge at hygge dig i loungemøblerne på Anarkist med en skål popcorn og en kølig forfriskning mens du hepper på cykelrytterne.

Der vil også være bordfodbold turnering på 2 spritnye borde, hvor gæsterne indbydes til at deltage.

HAR DU LYST TIL SELV AT VÆRE RYTTER ELLER VIL DU VÆRE SPONSOR?

Hvis du selv har lyst til at være rytter har du også mulighed for dette og dermed være med til at støtte arbejdet i OKS.

Ved at klikke på nærværende link kan du se hvordan du kommer med

Program for ryttere:

09.30 Kick-off morgenmad på OKS
10.00 Afgang mod Anarkist, Albanigade
10.30 Intromøde / briefing for ryttere
11.00 OKS Tour 2019 skydes i gang
12.00 Løb slutter og kåring af vinder
12.15 Frokost på Anarkist v/ Claus Meyer
13.15 Afgang mod OKS
14.00 Kick-off OKS vs. Marstal/Rise (Albaniserien)
14.45 Pause - OKS er vært ved grillpølser & fadøl
15.45 Tak for i dag