OKS eSports Klubmesterskab 2019

image Der var fin gang i spillene
14. november 2019 kl. 09:25
Flere end 30 spillere havde en god dag

Mere end 30 deltagere fra U10 til U16 havde 6 rigtig hyggelige og nervepirrende timer på Kragsbjerggaard til klubbens første, af mange forhåbentligt, klubmesterskaber i eSport.

Der blev dystet i hhv. FIFA20 og Fortnite.

Odense E-Sport stod for selve afviklingen af turneringerne.

Der var, helt fra start 22 tilmeldte med på dagen mødte yderligere 10 op som gerne ville være med ligesom, de langt de fleste der kun havde tilmeldt sig i det ene spil, gerne ville deltage i begge spil - udfordringer som gav ekstra arbejde på dagen og enkelte forskydninger i afviklingen - men alt i alt forløb begge turneringer rigtig godt.

Der blev spillet, heppet og hygget på tværs af alle årgangene. Deltagerne og deres støtte havde virkelig nogle gode timer sammen og flere har givet udtryk for at vi da ikke skal stoppe festen her. Ligesom der var flere forældre og søskende forbi og se hvordan det gik.

Der blev fundet 2 klubmestre.

Lasse fra U16 vandt FIFA finale over holdkammerat, Marius. Altså kunne U16 stikke af med kr. 800,- til holdkassen. 3. Pladsen fik Ibrahim fra U12 ved at besejre Ditlev fra U16. Derved kunne U12 krydre holdkassen med kr. 200,-

I Fortnite var det de yngste der var dominerende. Oscar, fra U10 vandt og gjorde U10 kr. 500,- rigere. Albert fra U11 stak af med 2. Pladsen og skaffede kr. 300,- til årgangen mens Khai, fra U16 fik 3. Pladsen og puttede yderligere kr. 200,- i U16’s kasse.

Pokalerne graveres og vinderen få en plads på en væk i klubhuset inden længe.

Vi takker for opbakningen og vender snart tilbage med yderligere events.

Husk at der spilles- og trænes Fortnite, mandage kl. 15.30-17.30 og ligeledes spilles- og trænes FIFA, tirsdage, kl. 16.30-18.30 - begge dage på Kragsbjerggard. Læs mere på www.oks-esport.dk