OKS eSPORT ser dagens lys

Philip Frikke-Schmidt / lagt på af Henrik Kleiner
05. september 2019 kl. 08:46
FIFA og Fortnite bliver de første spil på programmet
Fra uge 43 skyder vi officielt OKS eSport i luften.
OKS eSport henvender sig til allerede eksisterende medlemmer af OKS, men i aller højeste grad også til nye medlemmer, der ønsker at dyrke E-Sport i sunde rammer. Både piger og drenge er velkomne og nu muligheden for at dyrke spillelysten i OKS og i samarbejde med vores partnere fra Kragsbjerggaard. I første omgang vil vi udbyde FIFA og Fortnite.
Der vil være ugentlige træninger med uddannede og professionelle trænere fra Odense E-Sport. Træningen inkludere taktisk træning såvel som fysisk aktivitet - men spillet er det primære.
For at vi kan skallere i forhold til udstyr etc. bedes du svare på nogle få simple spørgsmål vedrørende træningstider og andre praktiske spørgsmål. Det gør du ved at klikke på nedenstående link.
Vi er lige straks klar med et visuelt udtryk for OKS eSport samt tilstedeværelse på diverse sociale medier.
Hold øje med yderligere nyheder og hjælp os med at dele den gode nyhed.
Klik på linket og hjælp os med at svare på spørgsmålene

Har du spørgsmål kan du kontakte Philip Frikke-Schmidt på 8190 5564 eller på pfrikkes@hotmail.com