OKS eSport klubmesterskaber

Philip Frikke-Schmidt / lagt på af Henrik Kleiner
05. november 2019 kl. 07:48
Lørdag den 9. November 2019 fra 10.00-16.00
Vi har i OKS bestyrelse vedtaget at lave E-sport i klubben. Vi har sat en del penge af og netop fået støtte fra kommunen til projektet.

Ideen med Klubmesterskab har ikke som sådan noget med E-sport projektet på Kragsbjerggaard at gøre. Det er en enkeltstående event som vi ser som en enestående mulighed for at skabe relationer mellem årgange og forhåbentlig endda mellem ungdom og senior!

• VI vil bede jer yde en indsats for at få JERES årgang til at deltage til klubmesterskaberne på LØRDAG d. 9/11.
  • Klubben har besluttet at indkøbe eget udstyr, 4 stationer, som vil være klar på lørdag !
  • Præmier: Vandrepokal i begge kategorier og pengepræmie som går til den årgang man spiller på: kr. 500,- til nr. 1, kr. 300 til nr. 2 og kr.200,- til nr. 3 i HVER kategori.

Præmier: Vandrepokal i begge kategorier og pengepræmie som går til den årgang man spiller på: Kr. 500,- til nr. 1, Kr. 300 til nr. 2 og Kr.200,- til nr. 3 i HVER kategori

Der vil blive konkurreret i FIFA20 samt Fortnite.
Som årgang/spiller kan man deltage i begge spil.

10.00-13.00 ca.
FIFA kører vi helt alm. som champions league, gruppespil først.
derefter knock-out kampe, hvor vinderen går videre og taberen er færdig. Der spilles 1v1.

13.00-16.00 ca
Vi vil lave CUSTOM games til Fortnite så folk spiller mod hinanden.
i Fortnite vil vi både lave solo og trio games. altså 1v1 og 3v3. Der spilles 4 minutter pr. halvleg.Gruppespil gør at alle er sikret minimum 3-4 kampe.