OKS eSport Academy er åbent for tilmelding

image Der bliver fart på i OKS Esport Academy
Phillip Frikke-Schmidt
24. september 2019 kl. 07:57
Besøg vores nye Esport website

Meld dig ind senest den 1.10.19 og deltage i konkurrencen om 2 mdr. gratis medlemsskab.

INTRO tilbud:
 Bliv medlem fra uge 43 til og med 19.12.19 og få en OKS eSport Academy spilletrøje, fra Nike med for kr. 549,-. Tilbuddet gælder t.o.m. 1.10.19. Læs nærmere og meld dig ind her; https://www.oks-esport.dk/priser/

Spil- & træn sammen med vennerne og professionelle trænere fra Odense E-Sport.
Vi udbyder, i første omgang, FIFA20 samt Fortnite og det gør vi en gang fra uge 43.

OKS eSport Academy er for alle - uanset klubtilhørsforhold, køn og niveau.

Træningen vil foregå mandage og onsdage fra uge 43.

Del budskabet og følg os på:
Facebook: OKS E-sport Academy
Instagram: @oks_esport
Besøg websitet: www.oks-esport.dk

Trænerteams vil blive præsenteret inden længe på ovenstående medier, så det er med at være vågen og følge med!