OKS afvikler C1-trænerkursus

image Philip Frikke-Schmidt er ungdomskoordinator i OKS
Henrk Kleiner
04. maj 2019 kl. 08:30
Du kan stadig nå at komme med!

Som et led i OKS` strategi om “det fede fodboldmiljø - for alle” afvikler vi i begyndelsen af juni måned DBU’s C1 trænerkursus rettet mod klubbens mange dygtige forældre trænere samt vores ungtrænere fra U14 & U15 afdelingen.

På kurset vil kursisterne bl.a. Komme ind på; Fodbold som et kaosspil, der skal løses (af spilleren), det gode fodboldmiljø – træning og kamp, individet som person og som fodboldspiller & forudsætninger for udvikling og læring.

Gennem uddannelse vil kan vi sikre et endnu bedre udviklingsmiljø for vores medlemmer uanset niveau - ligesom vi skaber udvikling for- og omkring vores frivillige trænere, som forhåbentligt er med til at motivere dem til at tage endnu en tørn for klubbens medlemmer.

Da vi afvikler kurset som klubkursus vil det blive afhold på OKSon Park, med C-instruktør fra DBU Fyn, der også har sin daglige gang på anlægget.

Sidder du og tænker; “jeg vil også med” - så tøv ikke med at kontakte ungdomsudvikler, Philip Frikke-Schmidt, på pfrikkes@hotmail.com, der er stadig enkelte pladser tilbage.

Philip Frikke-Schmidt