Fantastisk Fodboldstart for Piger er ved at være afsluttet

Phillip Frikke-Schmidt
03. oktober 2019 kl. 09:54
Nu skal pigerne forsætte i OKS
Over 20 piger fra Ejerslykkeskolens 0.-3. klasser har været på OKS de seneste 6 mandage fra 14.00-15.15, sammen med klubbens pige-opstartstræner, Tahrir Lebahn og DBU instruktør Ida Kvist, som har stået for aktiviteterne der har bestået af leg, øvelser og kampe.
Sidste øvelse er nu at få pigerne over i klubben og deltage i pigernes træninger. Vi har koblet os på pigeafdelingens venindedag, på tirsdag den 8. Oktober, hvor vi håber at se mange af de yngste piger, deres forældre/bedsteforældre til fælles fodbold SAMMEN med en masse andre piger på anlægget.
Nu har pigerne i hverfald fået en rigtig fin introduktion til OKS, fodboldtræning og fællesskabet omkring legen med den lille runde bold.
Venindedagen den 8. oktober fra kl. 16.30-17.30. Træningen sluttes af med frugt og juice.
For yderligere info kontakt: Philip Frikke-Schmidt på pfrikkes@hotmail.com
Vel mødt.