Er du vores nye træner i OKS?

11. januar 2019 kl. 16:55
Ledige jobs i U7 og U10 afdelingerne

Har du lyst til at blive en del af en levende fodboldklub med masser af tradition, hvor fællesskab og gode oplevelser er i højsædet ? Så er OKS måske noget for dig.

OKS er en klub i fuld fart frem, og har netop præsenteret ”det fede fodboldmiljø for alle” som du kan læse meget mere om på oks.dk.

OKS søger trænere til omgående tiltrædelse for vores U7 årgang og U10 årgang.

Klubben tilbyder fuld tøjpakke og masser af sparring med erfarne trænere og mulighed for at udvikle en masse dygtige og engageret drenge.

Andre årgange kan også komme på tale til sommer, så hvis det har interesse, så kontakt Martin Rasmussen og hør om mulighederne.

Martin Rasmussen - 26163040