24 forældre- & unge trænere på trænerkursus i OKS.

14. maj 2019 kl. 10:46
Gode nyheder fra ungdomsudvikler Philip Frikke-Schmidt
24 forældre- & ungetrænere i klubben har tilmeldt sig DBU’s C1 kursus i OKS. Vi er meget glade og tilfredse med at vi på mindre end en uge kan melde alle pladser optaget til DBU.

Helt i tråd med vores projekt “Det fede fodboldmiljø” får vi blandt andet på den måde, løftet niveauet på banen til glæde for spillere- såvel som forældre uanset årgange og niveau. Deltagerne på kurset spænder helt fra U6 til og med U12. På U13-U15 har vi allerede uddannede trænere.

-“Vi er super glade og tilfredse med den dedikation vores engageret frivillige viser OKS - ved at tage yderligere timer ud af deres stramme kalender, for klubben og medlemmernes skyld” udtaler Ungdomsudvikler Philip Frikke-Schmidt.

DBU C1-træner er første trin i den UEFA godkendte C-træneruddannelse målrettet børne- og ungdomstrænere.

Kurset løber over 2 aftener samt en online del of bliver afviklet i klubhuset den 5/6 & 11/6.
Således dagens gode nyhed fra OKS