Tour de OKS 2017

image Der er gang i pedalerne, når OKSerne cykler penge ind til ungdomsarbejdet.
17. juni 2017 kl. 10:17
Lørdag den 1. juli går det løs.

Aktivitetsudvalget i OKS genopliver lørdag den 1. juli traditionen med at arrangere sponsor-cykelløb, hvor ledere, trænere, sponsorer, forældre samt profilerede venner af huset cykler penge ind til ungdomsarbejdet i OKS på en rute der omkranser vores dejlige anlæg, OKSon Park.

Samme dag, i direkte forlængelse af cykelløbet, arrangeres gadefodbold-turnering, hvor alle vores naboer er velkomne til at deltage i en sjov fodboldturnering på banerne i OKS.

Du kan læse meget mere om begge aktiviteter, ved at klikke på linksne på forsiden af oks.dk

Formand Klavs Larsen udtaler i forbindelse med dagen

-” Vi er glade og stolte over at gode klubfolk i år har taget en gammel OKS tradition op igen – Det årlige sponsorcykelløb hvor kendisser, klubfolk og sponsorer stiller op og giver den fuld gas på den 2-hjulede et time på vejene rundt om OKS anlægget. Hele overskuddet går ubeskåret til det spirende ungdomsarbejde i OKS. " fortæller Klavs Larsen inden han fortsætter

-"Samme dag arrangeres for 1. gang i klubbens historie en klassisk gadefodbold turnering, hvor områdets beboere er inviteret til at stille med et fodboldhold for gadens beboere – Vi håber mange benytter lejligheden til at få en festlig og sjov dag på vores dejlige anlæg”.

For yderligere information og tilmelding til Cykelløb og gade fodbold kan nedenstående kontaktes:

Klavs Larsen: Tlf. 4010 3411
Jan Lindqvist: Tlf. 5090 0973