Tak for festen

image Jesper Binzer - frontfigur i D-A-D - var sammen med resten af bandet i topform da de spillede i Odense Idrætshal
21. februar 2017 kl. 14:59
Sponsorer og klubfolk havde en god aften til D-A-D koncert

Torsdag den 16. februar havde OKS inviteret klubbens sponsorer samt en del klubfolk til koncert i Odense Idrætshal, hvor èt af dansk rocks største band, D-A-D, spillede op.

Ialt 58 OKS gæster havde en forrygende aften.

OKS vil gerne takke deltagerne som var med til at gøre aftenen til en succes, hvor hyggeligt samvær og god musik var i højsædet.

/ Bestyrelsen