Strategidag vel afholdt

image Det blev en spændende dag om fremtidens OKS
26. september 2017 kl. 16:34
Gode diskussioner om fremtidens OKS

I starten af september havde bestyrelsen i OKS inviteret alle klubben´s udvalgsmedlemmer samt udvalgte nøglepersoner i OKS til en dag, hvor overskriften var: ’Hvad er OKS for en klub for os?

Vi var 15 personer, som brugte 5-6 timer sammen på at diskutere vigtige spørgsmål som:

• Hvem er vi primært klub for – lokalområdets børn eller også børn fra andre dele af Odense/Fyn
  • Hvor vigtigt for os er det at vinde?
  • Elitefodbold eller breddefodbold – eller begge dele?
  • Hvad vil det egentlig sige, at være sammen i en forening?
  • Hvordan får vi flere til at involvere sig i hele foreningen og ikke kun eget hold?
  • Osv. osv.

Vi fik nogle rigtig gode drøftelser, input og synspunkter, som vi i bestyrelsen i den kommende tid vil drøfte videre – tak for det til alle deltagerne! Vi vil herefter lave et udkast til nogle principper, værdier og grundholdninger, som vi vil fremlægge og drøfte for alle der måtte have interesse for det i klubben.

Alle med interesse i klubbens udvikling er i øvrigt velkomne til at henvende sig til bestyrelsen for at komme med relevante input.