Sponsorcykelløb afviklet

image Dagens speaker Michael Mai havde godt styr på rytterne.
05. juli 2017 kl. 08:42
En god lørdag på vejene omkring OKSon Park

Det var med spænding at vi i år valgte at genoptage det traditionsrige cykelløb på vejene omkring OKSon Park.

Det skulle vise sig at den skepsis hurtig blev gjort til skamme. Løbets leder, Peter Blom,  styrede dagen med stor rutine og var endog selv på jernhesten, mens bestyrelsesmedlem Michael Mai underholdt publikum ved målstregen.

Ca. 25 ryttere deltog i arrangementet der blev afviklet med stor opbakning fra gode klubfolk. Således lykkedes det at indkøre over kr. 30.000,- til klubbens ungdomsarbejde.

Mest ihærdige rytter var Aske Søby som kørte hele 21 runder på den 1,8 km lange rundstrækning i den time løbet varede. Imponerende og en tangering af rekorden på distancen.

Der var overvældende opbakning fra sponsorerne og en stor tak skal lyde til:

Home v/Poul Jensen, Dansk Metal Odense, Kristiansdahl Boligforening, West End, Gert Nielsen El, Max Enggaard VVS, Pub 47, Maskinmestrenes Forening, Surpreme Agency, Butik Frederik, Højbo Transport, Svennes Byg, Hair Time, Fuge Madsen, Henneby Nielsen, Rødegårdslykkens haveforening, OKS Old Boys samt private bidragsydere.

Dermed er det blevet tid til sommerferie og vi kan se tilbage på et herligt forår og samtidig glæde os til at bolden ruller igen efter veloverstået ferie.