Populære fællesspisninger genoptages

image Vi starter med en klassiker
Henrik Kleiner
17. april 2017 kl. 17:49
Vi starter torsdag d. 20. april

Foråret er her!

Naturligvis fortsætter vi de populære fællesspisninger i klubhuset på Østerbæksvej. Det er hver torsdag aften fra kl. 18.30 til kl. 20.30.

Det er stadig Walthers Dinner der leverer den dejlige mad, der smager som vor Mor lavede den.

Vi starter torsdag d. 20. april og menuen er dansk bøf m/ hele molevitten.

Prisen er blot 50,- og det er muligt at tilmelde på sig listen hos de søde piger i cafeteriet eller via nyheden på vores facebook side (i kommentarfeltet).

Vi håber at se mange af OKS`medlemmer til fællesspisning. Så bare mød op. Store & små. Drenge & piger!

Tilmelding skal ske inden onsdag formiddag kl. 10.00.