OKS har brug for flere frivillige

Henrik Kleiner
03. september 2017 kl. 13:46
Opfordring fra bestyrelsen i OKS

Vores trofaste ungdomsformand og kasserer, Lasse Bugge har grundet manglende tid desværre måtte stoppe sit virke med udgangen af august måned. Vi takker Lasse for kæmpe stor indsats i klubben gennem årene og bestyrelsen vil samtidig benytte lejligheden til at opfordre medlemmer og ikke mindst forældre til at byde ind og tage del i det organisatoriske arbejde i klubben. OKS står i dag som en sund klub med gode faciliteter og er inde i en rivende udvikling på mange områder.

Interesserede kan kontakte formand Klavs Larsen på telefon 40 10 34 11 eller næstformand Michael Johansen på telefon 51 21 63 68

Pbv.

Klavs Larsen - Formand