Kuno Sørensen er ny målmandstræner

image Kuno Sørensen i aktion for AS holdet. Foto af Kurt Bebe.
27. august 2017 kl. 09:45
Den rutinerede klubmand indtræder i trænerteamet

Kuno Sørensen, mangeårig målmand i OKS, har indgået aftale med klubben om at indtræde i rollen som målmandstræner for de bedste senior- & ungdomsmålmænd.

Kuno forsætter året ud som en spiller / målmand i AS truppen, men har fra d.d. ansvaret for at træne Adam Pedersen og Christian Gjørtsvang fra AS truppen. Ligeledes Jon Lilholt Sørensen (U19) og Emil Bertil Petersen (S.2) samt U17 målmændene i samråd med Kristoffer Johannsen og Dennis Hjort.

Kuno har igennem hele processen med at finde ny målmandstræner været OKS` 1. prioritet grundet hans engagement, dygtighed og ildhu, så det er med stor glæde det er lykkes at lande aftalen.

OKS byder Kuno velkommen i hans nye rolle.