Jeppe Grønborg Jensen er årets ungdomsspiller 2016

23. marts 2017 kl. 09:35
U17 spilleren hædret

Årets ungdomsspiller i OKS 2016 - Jeppe Grønborg Jensen

Årets ungdomsspiller er en rigtig OKSer.

Hans loyalitet, hans personlighed, hans optræden på en fodboldbane er indbegrebet af OKS' DNA. Han er bindeleddet på holdet, tydelig i hans kompromisløse spillestil når der skal forsvares, og omvendt er han elegant med bolden i fødderne. Hans holdkammerater er aldrig i tvivl om, hvor de har ham, der diregeres og kommunikeres fra opvarmningen starter til sejrsråbet er udført. Som OKSer har han vundet alt i det fynske land. Fyens Stiftstidende og alle andre fynske indestævner, Fynsmesterskabet foran OB og Svendborg i U13, den fynske pokalturnering i U14, Kampen om Øen på Ewii Park i sommers. Kerteminde Cup er vundet 2 gange, og holdet nåede i 2016 til semifinalen i U17 pokalen som U16 hold.

Jeppe er anfører på vores U17 hold og har været det for årgang 2000 de sidste 5 år,. Han misser sjældent en træning eller en kamp, og har siden i sommers trænet 1 gang om ugen med klubbens Albaniseriehold. Herefter nytår er det skruet op til 2 gange om ugen, foruden 2 gange U17 træning. Han fik uofficiel debut for Albaniserieholdet mod B1913 og i den forgangne weekend blev det til fuld spilletid i 7-1 sejren over Kildemosen. Dagen efter trak han anførerbindet på, da U17 slog U17 2. divisions tophold fra Rødekro med 0-1.

Jeppe er en spiller vi i OKS er meget stolte af, og vi bifalder hans bidrag til OKS, som værende et forbillede for alle små OKSer i klubben.

Ungdomsudvalget