Hjælp til projekt flisegang

Klavs Larsen
17. marts 2017 kl. 13:13
Lørdag 25. / søndag 26. marts

Hjælp klubben - I weekenden 25. - 26. marts har vi brug for hænder til at flytte fliser og gå til hånde, når den nye flisegang fra klubhuset til kunstgræs skal etableres.

Vi begynder lørdag kl. 8.00 - Har du kun et par timer til overs er du naturligvis også velkommen. Klubben sørger for forfriskning og mad undervejs.

Vi glæder os til at høre fra dig, ring til inspektør Palle Mikkelsen på tel. 24 83 62 08.