Fællesspisning hver torsdag på OKS

image I denne uge skal vi spise panneret fladfisk m/ persillesovs, kartofler og ærter.
09. maj 2017 kl. 17:42
Walthers Dinner leverer lækker mad

Hen over foråret kan du hver eneste torsdag aften få serveret din aftensmad på OKSon Park.

OKS har nemlig indgået en aftale med Walthers Dinner om levering af Dagens Ret fra det populære madhus.

Nu på torsdag d. 11. maj er der for eksempel Paneret fladfisk med persillesovs, kartofler og ærter på menuen.

Spisningen foregår i Cafeteriet i tidsrummet kl. 18.30 – 21.00

Man tilmelder sig til de populære spisninger ved at skrive sig på opslaget i klubhuset eller ved at sende en SMS til køkkenet (Ani) på telefon 6113 0075 senest om onsdagen kl. 12.00. Prisen ligger fast fra gang til gang og er på blot 50,-

Vil du gerne se, hvilke menuer der er på kortet de forskellige torsdag kan du se det på opslaget i klubhuset eller på opslag på forsiden af oks.dk.

Alle kan tilmelde sig. Det være sig som enkeltperson eller familie. Man kan også vælge at spise sammen med holdkammeraterne eller i forældre-gruppen. Det plejer i hvert fald at være super hyggeligt og maden er rigtig god.

Velbekomme :-)