Cafe OKSen er åben d. 24. og 31. december

image Kom på OKS og ønsk god jul og godt nytår
16. december 2017 kl. 09:19

Jul og Nytår byder på en masse traditioner. Således også i OKS, hvor Cafe OKSen holder åben Juleaftensdag og Nytårsaftens dag i et par timer omkring middag og hvor vi har mulighed for at ønske hinanden god jul og godt nytår.

Vi holder åben i cafeen den 24. og 31. dec. fra kl. 11.00 - 13.00.

Begge dage er klubben vært ved en kold forfriskning fra Albani til alle fremmødte OKSer.

Den 24. dec. er klubben ligeledes vært ved saftevand og æbleskiver.
Den 31. dec. er klubben vært ved en sildemad

Da vi ikke forventer at alle vores medlemmer kommer èn af de ovennævnte dage, vil vi her på denne plads gerne ønske alle en glædelig jul og godt nytår.

/Bestyrelsen