Få nu indbetalt kontingentet for efteråret 2015 !

Thomas Stage
06. oktober 2015 kl. 11:09
Klubben har restancer ude for 70.000 kr !

Klubbens frivillige ledere og trænere bruger desværre fortsat ALT for meget tid på at inddrive kontingentrestancer.

Efterårets kontingent skulle for langt de fleste medlemmers vedkommende være indbetalt 1. september 2015. Pr. 8. september - én uge senere -  manglede der at blive indbetalt kontingent for ikke mindre end 190.000 kr !!!!!!

Derefter blev trænerne informeret og anmodet om at rykke spillerne/forældrene og samtidigt blev en del spillere fra U12 og opefter låst i systemet, således de ikke kunne spille kamp.

I dag 6. oktober 2015 - altså mere end 1 måned siden rettidig indbetalingsfrist blev passeret - må vi desværre konstatere, at fortsat 80 af klubbens nuværende medlemmer i børne-, ungdom- og seniorafdelingerne endnu ikke har indbetalt kontingent. Svarende til ca. 70.000 som er ligeligt fordelt mellem U19/senior afdelingen og børne- ungdomsafdelingen.

Klubben har pt. 12 medlemmer indberettet til DBUFyn for manglende kontingentindbetaling !

Klubben har naturligvis forståelse for, at nogen kan være presset på økonomien i en kortere periode. Er man det, så ret henvendelse til Susanne på kontoret via tlf. 66125333 eller på email medioks@hotmail.com - så kan der i særlige tilfælde afdrages. Men det er helt uforståeligt, hvis man som medlem bare ignorerer kontingentopkrævningen !!!

Indbetalinger af restance kan ske på kontonummer 6880-0001060143 og skriv i tekstfeltet fulde navn og medlemsnummer ELLER fulde navn og årgang !

Alle opfordres til at tilmelde sin kontingentindbetaling til NETS. Oplysninger om dette kan fås på det udsendte girokort eller ved at kontakte Susanne.

OKS medlemsregistrering