Bestyrelsen i OKS gør klar til fremtiden !

Klavs Larsen
22. september 2015 kl. 20:52

Bestyrelsen i OKS har efter sommerferien taget hul på, at 'kigge lidt ud i fremtiden' for klubben. Der sker mange spændende ting i OKS i disse år - nye faciliteter, nye børn, nye trænere, ny skolereform, nye udfordringer, nye muligheder - kort sagt er OKS en klub i rivende udvikling.

På et bestyrelsesseminar i slutningen af august besluttede bestyrelsen i OKS derfor, at lave en proces - i første omgang i bestyrelsen - hvor der skal arbejdes med klubbens strategiske fundament. Hvad er vi for en klub, hvad skal vi passe på, hvad skal vi 'smide væk', hvor ser vi klubben om 5-10 år, hvilke værdier bygger vi klubben på, hvordan vil vi gerne være sammen - er blot nogle af de rigtig spændende spørgsmål bestyrelsen i de kommende måneder skal arbejde med. Vi får hjælp til at komme igennem det hele af en konsulent fra Odense Kommune.

Bestyrelsen vil løbende orientere om processen, ligesom vi vil inddrage forskellige centrale personer i klubben undervejs, og selvfølgelig til sidst fremlægge vores tanker og strategier for klubbens medlemmer til fælles drøftelse.

Forretningsudvalg

For blandt andet at give bestyrelsen 'luft' til ovenstående proces, samt for at kunne handle hurtigere på nogle af dagligdagens små og store udfordringer i klubben, har vi beslutte at nedsætte et 'forretningsudvalg' til at klare den daglige drift i OKS. Forretningsudvalget består af:

• Michael Mai
  • Lasse Bugge
  • Klavs Larsen
  • Palle Mikkelsen

Forretningsudvalget har 'udstrakt' kompetence i forhold til almindelige dagligdags opgaver, og vurderer selv løbende, hvis evt. pricipielle problemstillinger skal drøftes i hele bestyrelsen. Alle spillere, forældre, trænere, ledere og øvrige involverede i OKS er selvfølgelig - som hidtil - velkommen til at kontakte alle medlemmer i bestyrelsen, hvis der er sager man ønsker, at bestyrelsen skal tage stilling til.

Bestyrelsen i OKS