FA Øvrige Sponsorer

Please update your Flash Player to view content.
Tusind tak!
Skrevet af Henrik Pedersen    PDF Udskriv Email

OKS Senior Her dagen efter at OKS FA er slut, råber stilheden til en, når man går ind ad porten til OKSon Park. En dyb kontrast til den aktivitet og det liv der har været på banerne og i huset den sidste uge. Det er helt mærkeligt at komme så kort efter og med en indbygget forventning om at sige godmorgen og hej til en masse glade børn og voksne. Der er bare ikke nogen i dag, men de vender heldigvis tilbage i august, hvor alle holdene tager hul på en ny sæson. Emballage og fyldte affaldsspande vidner dog stadig om, at der har været fuld tryk på den sidste uge. Det tager inspektør Henrik Kromann sig af, når han nu vender tilbage som inspektør efter debuten som daglig leder af Academiet. Kromann trådte til som leder i sidste øjeblik og har sørget for at alting klappede i den forløbne uge.

Tusind tak!

Han skal dog ikke have alle roserne…

Susan og Karina har valgt at sætte alt til side for at sørge for at en dejlig frokost til deltagerne stod klar hver dag. Et stort arbejde, der betyder alt. Håber I vil være med næste år.

Tusind tak!

Henning P stod hver morgen klar sammen med en af vores juniorspillere Rene Jacobsen, for at hente alle varerne, så vi kunne holde tidsplanen. Tusind tak! Ib Jacobsen har som sædvanlig ligget vandret og skaffet sponsorer gennem de sidste par måneder og pakket tøj sammen med Henning, Bjørn G og Rene.

Tusind tak!

Der skal selvfølgelig også lyde en særlig tak til de 22 trænere og trænerassistenter, der har gjort uge 27 til en mindeværdig uge for alle de dejlige børn og unge. Særligt vores juniorspillere, har til fulde levet op til det ansvar, der er forbundet med at være træner eller assistent for en gruppe. Det har trænerne også, men de tåler ikke for meget ros…

I har alle fået stjernestatus hos de 146 deltagere i denne uge. En stjernestatus som I - i den rette OKS ånd - er i stand til at forvalte uden at benene letter fra jorden. Jeg håber, at I har haft en god uge, og at I har lyst til at være trænere på OKS Football Academy 2009. Tusind tak for i år!

For mit eget vedkommende har jeg haft et lidt amputeret forhold til ugen i år, da jeg kun har været med i ganske få timer. Derfor er det dejligt at vide, at der er andre der kan træde til, så alting bare fungerer som det skal.

Tusind tak.