U13 Drenge: Træner og træningstider
PDF Udskriv Email

Jesper Olsen
Holdkoordinator 14 M / U13 A
Telefon: 60 64 23 10
e-mail:
Carsten Laursen
Holdkoordinator 13 B
Telefon: 61 55 89 10
e-mail:
   

Søges
Holdkoordinator 13 C
Telefon:
e-mail:
Henrik Kromann
Træner U14 M / U13 A
Telefon: 30 29 69 89
e-mail: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
   

Christian Nielsen
Træner U13B
Telefon: 27 15 11 87
e-mail:  Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
 
 
 

Træningstider

Forår 2014

Trup A

Mandag 16.00 - 18.15 på Ejbyskolen

Tirsdag 16.00 - 18.15 på Ejbyskolen

Torsdag 16.00 - 18.15 på Ejbyskolen

Fredag 16.30 - 18.00 på OKS

Lørdag/Søndag U14 M / U13 A kamp

 

Trup B og C

Tirsdag 16.00 - 18.15 på Ejbyskolen

Torsdag 16.00 - 18.15 på Ejbyskolen

Lørdag/Søndag U13 B og U13 C kamp

 

 

Nye spillere er velkommen til at komme og prøve talentet af, kontakt gerne træneren først.

 




Regler for træning og kamp:

  • Vi mødes altid 15 min før træning.
  • Der SKAL meldes afbud til træning senest dagen før.
  • Og til kamp senest 14 dage før eller så hurtigt som muligt.


Træning:

  • Sørg for at have drukket ½ ltr. vand i de sidste 2 timer inden træning.
  • Sørg for at have spist et hovedmåltid 2-3 timer inden træning.
  • Sørg for at have en drikkeflaske med vand med til træning.
  • Hav altid det rigeligt med tøj til træning ? specielt til vinter træning.
  • Drik en 1 liter vand efter træning ? spis gerne en banan og drik en halv ltr. kakao ? ingen slik.


Kamp:

  • Sørg for at du er ordentlig udhvilet når du møder op - i seng samme tid som til hverdag hvor du går i skole.
  • Sørg for at have drukket ½ ltr. vand i den sidste time inden kamp.
  • Sørg for at have spist noget fornuftigt mad (f.eks. frugt) inden kamp ? morgenmad er ikke nok.
  • Sørg altid for at have træningstøj med til kamp ? selv de bedste spillere starter ude ind imellem.

 

 

Nye spillere er velkommen til at komme og prøve talentet af, kontakt gerne træneren først.

 




Regler for træning og kamp:

  • Vi mødes altid 15 min før træning.
  • Der SKAL meldes afbud til træning senest dagen før.
  • Og til kamp senest 14 dage før eller så hurtigt som muligt.


Træning:

  • Sørg for at have drukket ½ ltr. vand i de sidste 2 timer inden træning.
  • Sørg for at have spist et hovedmåltid 2-3 timer inden træning.
  • Sørg for at have en drikkeflaske med vand med til træning.
  • Hav altid det rigeligt med tøj til træning ? specielt til vinter træning.
  • Drik en 1 liter vand efter træning ? spis gerne en banan og drik en halv ltr. kakao ? ingen slik.


Kamp:

  • Sørg for at du er ordentlig udhvilet når du møder op - i seng samme tid som til hverdag hvor du går i skole.
  • Sørg for at have drukket ½ ltr. vand i den sidste time inden kamp.
  • Sørg for at have spist noget fornuftigt mad (f.eks. frugt) inden kamp ? morgenmad er ikke nok.
  • Sørg altid for at have træningstøj med til kamp ? selv de bedste spillere starter ude ind imellem.

 


Træning af unge.

  • Indlæring hos unge finder kun sted, hvis træningen matcher deres individuelle tekniske, taktiske, psykiske og fysiske niveau.
  • I ungdomsfodbold kan man så småt begynde at arbejde med fysisk træning, så længe bolden er med. Den fysiske træning skal tilrettelægges således, at den hovedsageligt foregår i spilsituationer.
  • I ungdomsfodbold kan man også begynde at introducere de unge for taktiske spille- og skabelonmodeller. Igen er det her vigtigt ikke at vægte den direkte taktiske træning for højt, men primært forsøge at introducere den del af træningen i spilsituationer. Fokus skal først og fremmest ligge på udviklingen af den enkelte spillers tekniske færdigheder og motoriske evner i ungdomsfodbold.
  • Samtidig er det vigtigt at udfordre den enkelte spiller psykisk. Hermed menes, at den enkelte spiller selv skal gives mulighed for at finde løsninger i spilsituationer – såvel til træning som i kamp. Trænere skal ikke råbe løsninger til de unge men i stedet involvere de unge. Det er vigtigt, at de unge gennem selvstændig aktiv undersøgelse får lov at nå en problemløsning.
  • Træneren vil i højere grad blive en aktiv sparringspartner, der udover instruktion også giver plads til diskussion. Kun på den måde fastholdes de unges interesse i fodbolden.
 

OKS AS Hold - Næste Kamp

Middelfart
oks
OKS
 

 

Stadion: MG & BKs anlæg
Dato: 22 / 04 / 2014
Tid: 18:45

OKS Hovedsponsorer

Please update your Flash Player to view content.

OKS U13 Sponsorer

Please update your Flash Player to view content.

Who's Online

Vi har 26 gæster online

OKS.dk Statistik


Visits today:20
Visits yesterday:148
Max.daily visits:1123
Visits in this month:6010
Visits in previous month:8925
Visits total:803263

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/oks/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 381